ponedeljek, 9. november 2015

Wc bombice ... / Toilet bombs ...

Končno sem tudi za wc bombice napisala recept! Seveda bi ga že par mesecev prej, ampak v poplavi fotografij ne najdem v katero mapo sem dala fotografije, tako, da sem ponovno slikala ves potek... 

Wc bombice / Toilet bombs

 Sestavine:
  • 2 dl sode bikarbone
  • 1 dl citronske kisline
  • 30 kapljic eteričnega olja (vonj po želji)
  • malo vode
Sestavine / Ingredients
Sodo bikarbono in citronsko kislino zmešamo skupaj in dodamo eterično olje.
Vodo počasi dodajamo (samo par kapljic), če jo imamo v razpršilki toliko bolje. Pričakujte  penjenje.


 Zmes se mora sprijeti, če se ne, dodajte malo več vode.


 V modelčke nato razporedite zmes. Pomagajte si z rokami ali žlico.


Bombice pustimo počivati čez noč in naslednji dan jih lahko uporabimo. 
No glede na to, da ne maram čakanja, sem jih jaz uporabila takoj ko so se strdile ...
Kopalnica bo lepo dišala in še luštni dekorativni dodatek so na policah! 





ENGLISH VERSION: 
Ingredients:  
  • 1 1/3 cup of baking soda  
  • 1/2 cup of citric acid
  • 30 drops of essential oil (flavor optional) 
  • a little water
 Mix baking soda, citric acid and add esential oil. Add a few drops of water. The mixture is going to fizz a little.
The mixture must be moist so it can be compact. 
Take the silicone mold or you can use meatball maker.
Let it reast over night and the next day you can use the bombs.

The toilet is going to smell fantastic and is also a great decorative accesorie in the bathroom.

Ni komentarjev:

Objavite komentar