nedelja, 10. april 2016

Sejem Flora in Poroka Celje 2016

Končno sem se namestila za računalnik, sortirala fotke in lahko zapišem letošnje občutke o sejmu Flora in poroka. Ja ... skoraj en mesec pozneje ... žal.
Če sem lani totalno popljuvala neizvirnost poročnih omizij, ter cvetlične aranžmaje, sem letos bila pozitivno presenečena!
Prodajna ponudba rož in vrtnih izdelkov pa še vedno peša, npr. nikjer ni bilo moč kupiti enega lonca...

Začnimo kar pri Altermedu. Letos je bila tam večja gneča kot lani, zato sem letos hitro ucvrla ven. Za nekaterimi stojnicami je bila takšna kolona, da si komaj prišel mimo.
Pogrešala sem več domačih presnih čokoladic...ali jih mogoče nisem videla? Hmmm...
Takih sejmov se najraje izogibam, ker obožujem domače naravne namaze! In vse mi je dobro! Vse bi poskusila in vse bi kupila! Veselje za prodajalca, žalost za mojo denarnico..









Oddelek Flora... Letos ponovno ni bilo ene vrtne garniture, ležalnikov, loncev, kaminov, fontan, ...
Sem pa zato bila veliko bolj pozitivno presenečena nad cvetličnimi ustvarjalci! Odlične kreacije in tudi letošnja postavitev je bila boljša, ter v večjem obsegu! Pohvalno!
























Poročni del sejma.... Wooow! Resno! Lani me je impresioniralo samo eno omizje, letos pa je bila konkurenca veliko večja! Sem velik pristaš darov narave in obožujem, da naravne elemente vključujejo na namizje in okolico... Pač samo rože na mizi pri meni niso dovolj. Hočem tiste drobne dodatke! Hočem tisti wow efekt .... in sem ga dobila! :)





Čokoladnica Rustika

Čokoladnica Rustika

Sens









Zagotovno najbolj znane celjske torte, tako po okusu in nedvomno po videzu so Candy Art torte.
Mislim, da si je ne bi nikoli naročila pri njih, ker ne bi imela srca razrezati takšne perfekcije :P :) razen če rečem, prosim eno štirioglato brez vaših odličnih in popolnih detaljnih dodatkov...
Ponovno sem šla skozi njihovo Facebook stran ...ehhhh ...brez besed!! Vedno znova sem navdušena nad njihovo kreativnostjo in izvirnostjo! Čestitke in en velik poklon!


Candy Art

Candy Art

Terme Zreče

Galerija okusov

Rogaška Slatina

Gostilna na gradu

Anin dvor

Ahhh narava na mizi .... les, zelišča, mah, veje, lubje, praprot, storži .... ja prosim!!!!


Želimo.si

Želimo.si

Želimo.si

Želimo.si

Želimo.si

Želimo.si

Želimo.si

Želimo.si


Altera

Altera

Altera

In moj favorit ... Rož'ca iz Tržiča! Vilinska poroka! Ah kaj samo poroka! Tudi za rojstne dneve, krste, birme bi imela takšno omizje! Vsepovsod polno drobnih detajlov, vsaka malenkost je premišljena in kar je najpomembneje, dame uživajo v tem kar počnejo, delajo z ljubeznijo, kar se tudi na daleč zazna! Še za najmanjše izdelke, se z veseljem iz Celja zapeljem v Tržič in vem, da ne bom razočarana nikoli! Dragi dami, Sabina in Maja, hvala za vajino delo in čudovite kreacije! Ne odnehajta NIKOLI!!

Cvetličarna Rož'ca

Cvetličarna Rož'ca

Cvetličarna Rož'ca

Cvetličarna Rož'ca

Cvetličarna Rož'ca

Cvetličarna Rož'ca


Cvetličarna Rož'ca

Sejemska hala E ...








Tudi jaz sem prišla na svoj račun! Peperoncini!! 2 za 10€!! Mmmmmm
Če ne grem v Italijo, pride pa Italija k meni ....
Se vidimo Flora in poroka 2017!










Ni komentarjev:

Objavite komentar