četrtek, 5. maj 2016

Celje - Jablance - Oštrc - Izola ...

Letos je bila rahla sprememba za prvomajske praznike. Padla je odločitev, da gremo obiskati sorodnike, tokrat dolenjski in primorski konec... Če bo vse po sreči še verjetno pade letos gorenjski konec.

Prvi dan je bil rezerviran za dolenjsko... Med potjo se še ustavimo v Sevnici, da končno preverim Liscino trgovino...Ja splača se ...modrci po 10 €, nekateri še manj (lanska kolekcija) ... :D . Parkirišče sem zgrešila, zato sem parkirala kar pri policiji, ki je takoj zraven ... jebiga.

New summer colection

Naslednja postaja eno izmed meni najdražjih mest v Sloveniji - Kostanjevica na Krki ...
Tukaj samo kratek klasičen postanek na kavi, na klasičnem mestu v pizzeriji Otok in moje divjanje po mestu s fotoaparatom v roki ... klasika ...
Če bi bil čas, bi si še pogledala Kartuzijo Pleterje, samostan Kostanjevica na Krki, Krško jamo, ampak je vsega preveč za en dan.

Kostanjevica na Krki


1862










Še malo in smo "doma". Na Jablance in Oštrc me vežejo čudoviti spomini in se vedno rada vračam v te konce ... kakšen mir ... tu se mi čas dobesedno ustavi, čeprav gre vedno prehitro.
Deželica sonca in grozdja :) 


En dan stari trojčki / One day old tripplets














Počasi zapustimo dolenjsko in se odpravimo proti primorski. Pričakovala sem gnečo na avtocesti, ampak je vožnja potekala prav fino, čeprav se je res vleeeeklooo.. In dolenjska avtocesta je v nulo!! Hmmm še vedno ne razumem, kaj predstavlja naša štajerska bob steza!

Se vidimo ponovno kmalu ... / See you again soon ...

Ker sem tokrat pričakovala, da končno po 25-ih letih vidim Piran, ga seveda ponovno nisem! Ta Piran meni ni usojen! Baje so parkirnine drage, potem vreme ni ok itd! Sedaj že imam plan, naslednjič si sposodimo kolesa ali pa gremo z busom iz Izole v Piran! Če komu kaj ne bo pasalo, grem pa kar sama! Bemo!!

Izola







Ker nisem videla Pirana, sem zagrozila, da se bom pa ustavila na poti in šla pogledat grad Snežnik! Heh... dež in mrzlo... Očitno bo vse prišparano za naslednjič ...
In na Trojanah so še vedno dobri krofi :D ...










Ni komentarjev:

Objavite komentar