sobota, 1. april 2017

Hitre Jaffa kroglice (samo 4 sestavine, brez peke)... / Fast Jaffa balls (only 4 ingredients, without baking)...

Tako, končno sem skupaj spravila recept!Na spletu sem ponovno našla en recept, kateri mi ni dal mira! Seveda sem ga ponovno priredila čisto po svoje in kar je najlepše, pomarančnih sladic sploh ne maram, zato prepuščam drugim odvečne kalorije hehe! Madona sem žleht!
Kroglice so izredno osvežilne in hitro se pripravijo, če imate pa samo odrasle goste, pa ne pozabite na šilce ali dva ruma :) .


Potrebujemo:
  • 350 g keksov (čokoladni, vanilijevi, pač po izbiri + keksi za povaljanje)
  • 1,5 dcl naravnega pomarančnega soka
  • lupinica ene pomaranče
  • 2 veliki žlici pomarančne ali marelične marmelade
  • 40 g jedilne čokolade

Kekse zmeljemo.


 Pomaranče ožamemo in viljemo v kekse.


 Dodamo marmelado.


 Naribamo pomarančno lupinico. Zmešamo.


 Stopimo čokolado.


 Čokolado vlijemo v maso. Zmešamo.


Maso postavimo za eno uro v hladilnik.


Oblikujemo kroglice in povaljamo v keksih (ali orehih, mandljih,...).


Kroglice hranimo v hladilniku.
Ker pri visokih temperaturah postanejo hitro mehke, predlagam da vmešate dodatno 100 g stopljenega masla za daljšo hmmm kako se naj izrazim...pač za daljšo trdoto.


Naše Jaffa kroglice so pripravljene!
Prijetno sladkanje!







Ni komentarjev:

Objavite komentar