nedelja, 16. april 2017

Velikonočna razstava na dvorcu Gutenbuchel 2017...

Končno sem prišla do računalnika in malo prostega časa, ta teden sem pa imela res polno zaseden... Vreme je tako super hladno in dežuje, zato je idealna priložnost, da napišem malo letošnjih vtisov o velikonočni razstavi na dvorcu.
Dvorec Gutenbuchel sem obiskala šele v petek, s petdnevno zamudo, ker je pač Monika zbolela, sami pa se mi ni dalo zapeljati do Šoštanja...

Dvorec Gutenbuchel
Tako kot lani, je tudi letos bila vstopnina simbolične 3€, vendar na koncu prejmete tudi darilce. Obiščete jih lahko med 7 in 17 aprilom.
Že prejšnje leto sem rekla, da je odlična zamisel, da obudijo in ohranjajo dvorec pri življenju, ter da k takšnim dogodkom povabijo tudi lokalne umetnike in ustvarjalce in letos jih je bilo še več! Temu se reče spodbujanje in sodelovanje lokalne skupnosti! Marsikomu so lahko za zgled!


Po resnici povedano, sem se najbolj veselila kravuljčkov Tiesy! Ko sem videla, da bodo razstavljali na dvorcu, je bilo zato veselje še toliko večje! Kar naprej jih gledam po Fb in Instagramu in so mi takoooo noro všeč! Točno vem kateri bo moj in točno vem, kje vas najdem v Velenju, sedaj še samo čakam na kakšno odlično priložnost, kjer mi ne bo treba nositi službenih dodatkov.
P.S.: Imate izredno prijaznega moža :) .

Tiesy


Wheelys cafe

Kmetija Imperl

Slaščičarna Lili
Eko kmetija Potočnik Poprask

Blue moon d.o.o.



Sandrina Unikat, Safari Kat

Promocija Šaleške doline in delček Kmetije Farčnik s svojimi čiliji v desnem kotu

Ahhh rožice!! In ponovno prelepi aranžmaji s polno drobnimi dodatki. Kombinacija perja, jajčk, vej, slame in stekla...














Pred odhodom še hiter skok okoli cvetočega dvorca, sanjskega rastlinjaka in gremo počasi nazaj proti domu (beri proti trgovinam)...







Hvala za darilce


Jutri je zadnji dan razstave in ker sem 100%, da ne veste kaj bi si začeli doma, vam priporočam hitri skok do Šoštanja in obisk dvorca Gutenbuchel.
Ga. Mateja Kumer, g. Simon Ogrizek in celotna ekipa, hvala za vaše stvaritve in ohranjanje dvorca pri življenju! Z veseljem se vračam tja!
Raje sploh ne bom rekla, da komaj čakam novoletno razstavo, da se mi spet ne podrejo načrti tako kot lani...
Tako je pa bilo lani LINK!

Ni komentarjev:

Objavite komentar