sreda, 1. november 2017

Najboljši krhki keksi.../ The best soft cookies...

English version at the bottom!!

Spomnim se, da sem prvič delala kekse pred 15 leti in potem 15 let nič... Takrat so se mi tako zamerili, saj sem vložila veliko truda in so bili nato trdi kot kamen in jih seveda ni želel nihče jesti in takrat sem opravila s keksi. Letos so me pa ponovno zamikali, da jih poskusim...

Do tega recepta sem pa prišla čisto preprosto. Sem izredno velika ljubiteljica orehov in ker nimam modelčkov za orehe, sem preprosto rekla, da bom pa kar poskusila narediti navadne kekse in seveda je uspelo!!

Ti keksi so vrhunski! Zelo zelo zelo krhki in v ustih se kar stopijo! Mmmm moj recept številka ena za kekse, za katere vem, da bodo vedno uspeli in bo skleda takoj prazna!


Potrebujemo:
  • 320g mehke moke 
  • 50g sladkorja v prahu
  • 120g orehov 
  • 250g masla 
  • 20 g čokolade v prahu

Vse sestavine zmešamo skupaj.


 Postavimo v hladilnik za 1 uro.


Pomokamo površino in testo razvaljamo.


Izberemo poljubne modelčke, pripravimo peki papir in pečemo na 180°C 15 minut (bolj tanke pečemo manj).


 Če si fejst smotan, ti en pladenj sveže pečenih keksov pade po tleh...


 Kekse namažemo z marmelado, nutelo ali s kakšnimi vašimi posebnimi kremami :)


Prijetno sladkanje!








English version!

I remember the first time I baked cookies, that was 15 years ago and then not a single cookie for 15 years ... Then they resented me so much, because I invested a lot of effort and the cookies were hard as a stone and of course no one wanted to eat them.I came to this recipe quite simply. I am an extremely big wallnuts fan (a sort of cookies in Slovenia), and because I don't have walnut models, I simply said that I would try to make regular cookies and it worked!!These cookies are top quality! They are soft and they disolve in the mouth! Mmmm this is my recipe number one for the cookies, which I know will always be successful and the bowl will be empty immediately!
We will need:

   
- 320g soft flour
   
- 50g of powdered sugar
   
- 120g of walnuts
   
- 250g butter
   
- 20 g of powdered chocolateMix all ingredients together.Place in the refrigerator for 1 hour.Use flour and roll the dough.Choose any patterns, prepare baking paper and bake at 180 ° C for 15 minutes.If you are clumsy, you can drop freshly baked cookies on the floor ...Fill with marmelade, Nutella or some of your special icing :)


Enjoy!









Ni komentarjev:

Objavite komentar