sobota, 18. april 2015

Ali veste kaj v 98% povzroča raka na dojkah ?? / Do you know what in 98% causes breast cancer??

In?? Kaj pravite?? Veste?? Ena majhna stvar, brez katere ne moremo vsakodnevno...naši deodoranti!!
Dolgo časa sem premišljevala, da si naredim svojega, ampak sem vedno bila skeptična, potem nisem vedela kje naj kaj kupim in da ja drago, v glavnem polno izgovorov...
Ta teden sem pa realizirala besede v dejanja...

Photo: iStockphoto

Za deodorant sem uporabila naslednje sestavine:
  • 1 žlica koruznega škroba
  • 1 žlica sode bikarbone
  • 1 žlica kokosove maščobe
  • 4-5 kapljic eteričnega olja čajevca
  • 8-10 kapljic eteričnega olja po izbiri (moj izbor sivka)

Ingredients for deodorant / sestavine za deodorant

Glede kokosove maščobe...na netu sem opazila, da uporabljajo malce dražjo verzijo kokosove maščobe (okoli 12€), jaz sem pa improvizirala kar z cenejšo maščobo (malo čez 2€). Ja vem, ni najbolj kakovostna, ampak pri meni lepo deluje, plus tega doma ne uporabljamo (ja žal) tega pri peki in mi je res škoda dati toliko, glede na to, da mi bo stala v hladilniku...Ko pa začnem izdelovati še kremice, potem bom pa zagotovo posegla po dražji.

Maščobo stopim in primešam sodo bikarbono in koruzni škrob. Čisto na koncu dodam eterična olja (čajevec preprečuje razvoj bakterij, sivka je naravni antibiotik in pomirja).
Zmes sem vlila v embalažo (ob 7 zvečer nisem našla nič druga) in postavila v hladilnik, da se strdi. Embalažo za deodorant lahko drugače tudi kupite online v Tovarni Organika ali uporabite staro embalažo od deodoranta, sama namreč čakam, da jo fotr izprazne..

Homemade deodorant in 5 minutes

Deodorant moram reči, da učinkuje! Ampak ne pričakujte, da bo zdržal 24 ur, namazati se je potrebno večkrat na dan, oziroma odvisno od človeka...naravne sestavine pač. Ampak bolje to kot bolezen. Če bi se pojavila srbečica, svetujejo, da se zmanjša količina sode bikarbone. Pri meni se zaenkrat ni pojavila in glede na to, da sem par let nazaj pristala pri zdravniku zaradi vnetja (nivea deodorant) je to dober znak.
Imela sem tudi kristalni kamen, ampak se sploh ne spomnem zakaj ga ne uporabljam več...mogoče ni deloval pri meni...ne vem..
Nekaj časa nazaj sem zasledila tudi članek, da je naravni deodorat limona in jo preposto prerežemo in se namažemo...ja na svežo obrito kožo bi pa res to bila veselica!

Homemade deodorant

ENGLISH VERSION:

And ?? What do you think ?? Do you know ?? One small thing without we can't go every day ... our deodorant !! 
Long time ago I wanted to make homemade deo but I've always been skeptical, then I didn't know where to buy all ingredients and what it was expensive, mainly full of excuses ... 
This week, however, I realized words into action ...

  For deodorant I used the following ingredients:
  •  1 tablespoon cornstarch
  •  1 tablespoon of baking soda 
  •  1 tablespoon coconut fat
  •  4-5 drops of essential oil of tea tree 
  •  8-10 drops of essential oil of your choice (my choice was lavender)
About coconut fat ... on the internet I noticed that people are using a little more expensive version of coconut fat (about € 12), I just improvised with the cheaper fat (just over € 2). Yes I know, not the best quality but for me it works beautifully, plus we don't use this at home (yes, unfortunately) for baking and it would be really a waste just to stand in the frige ... But when I start to produce all kind of creams then I will certainly use more expensive oil.
 

I softened coconut fat and then I mixed with baking soda and corn starch. At the very end I add essential oils (tea tree prevents the growth of bacteria, lavender is a natural antibiotic and calming). 
The mixture is poured into a container (at 7 pm I could not find anything else) and put in the fridge to harden. You can also buy the packaging for deodorant online or use an old container of deodorant..


Deodorant is really effective! But do not expect to endure 24 hours, you have to apply it more times a day, depends on your tipe ... Yes natural ingredients are like this. But better like the disease. If you are experiencing itching, I was given an advice, to reduce the amount of baking soda. I have no problem despite I had to visit a doctor a few years ago because a had seriously inflammation (nivea deodorant), so this is a good sign.






I had a crystal stone, but don't even remember why I don't use it anymore ... maybe it didn't work for me ... I don't know .. 
Some time ago I read an article that a natural deodorat is lemon and you just cut it on the half and apply it to your skin... yes to have fresh shaved skin would really be a great thing!






Ni komentarjev:

Objavite komentar