petek, 24. april 2015

Blago malo drugače.../ Fabric in a different way...

Ponovno sem spreminjala stare stvari v nove. Tokrat mi je pod roke prišel 50 let stari stol.
Kako mi je žal, da smo toliko starih stvari zmetali iz hiše! Joooj kaj vse bi lahko preuredila!
Ta stol je eden izmed redkih in lepo ohranjenih...imela sem ga pa na balkonu. Uporabljal ga je pa samo naš direktor- maček namreč. No od danes naprej pa bo krasil naš hodnik...

Before / After


Seveda ni šlo ponovno brez brušenja...sedaj sem že tako daleč, da znam sama zamenjati brusilni papir... in to je velik napredek zame...

Grinding

Ker sem že toliko dobrega slišala o trgovini Spekter iz Žalca, sem tudi sama odšla po barvo. Ga. Karolina mi je vse razložila in pokazala kako naj rokujem z barvo, zato hvala lepa ga. Karolina!

In the process

Blago sem kupila v trgovini Gloripops. Če imajo kje super izbiro blaga je to zagotovo tam! In vedno lepo urejena izložba! Sama sem obotavljala med dvema, ko sem pa zagledala točno tisto kar iščem, ni bilo več dileme! Pri prodajalki sem si še sposodila stol, da preverim kako sta zgledala prejšnja, pri temu sem pa imela že imela vizijo! To je to! Delček njihove ponudbe si lahko ogledate TUKAJ .

50 years old chair

Sosedje so bili navdušeni nad rezultatom! Ustvarjala sem namreč za hišo in sem imela še par gledalcev...prav tako jim je bila všeč pručka, stara okoli 40 let...ta dolgotrajni proces si pa lahko ogledate TUKAJ...
Drugače je stol (nima enega vijaka) in pručka delo mojega dedka...kakovost pa to...nikoli več ne bo, kot je nekdaj bilo...

From old to new...


ENGLISH VERSION:

Once again, I changed the old thing into new. This time I was working with 50 years old chair.
How I regret that we throw so many old things out of the house!
What could I Do with them!
This chair is one of the rare and well preserved and I had it on the balcony. The only user was the Director aka my cat. Well from now on it will spice up our hallway ...


Of course, I had to grind ... now I have come so far that I can change the sandpaper myself... and this is a big improvement for me ...

The neighbors were impressed by the results! I was in the backyard and I had a couple of viewers ... Also they liked footstool, which is 40 years old... this lengthy process you can see HERE... 
Otherwise, the chair (not a single screw) and footstool was made by my grandfather ... high quality back then... and it will never be the same again ...









Ni komentarjev:

Objavite komentar