ponedeljek, 29. junij 2015

Gorenjkini poljubčki.../ Gorenjka's kisses...

Gorenjka ima nagradno igro. Ker sem zapriseženi čokoholik jo bom seveda igrala.
Sodelujete lahko na dva načina: 1. pošljite račun, ki dokazuje nakup treh Bali izdelkov ali 2. pošlji poletno fotografijo z Bali čokolado.

Pri meni je tako...če mi boste dali nalogo, jo bom naredila. In to z dodatki.
Ne boste dobili klasike, ker je to prelahko.
Tako, da od mene žal ne boste dobili računa, ampak Bali riževo-lešnikovo poslastico za poletne dni.
Dobili boste Gorenjkine poljubčke!

Slovenian chocolate Gorenjka, from chocolate to kisses

Za poljubčke sem izbrala kombinacijo riževe čokolade in seveda lešnikovo. Sami lahko izberete kakšen drug okus, ampak jaz sem izredno velik ljubitelj lešnikov.
Zadnjič sem dobila izjavo, da sem takšna kot ona veverica iz Ice age-a, ki skače vsepovsod za svojim lešnikom...ja pol pa že ne :) ....
Čokoladi sem stopila na vodni kopeli, lešnikovi sem dala celi, riževe pa samo polovico...

Zmešaj obe čokoladi / Mix both chocolates

Zmes sem dala v papirnate modelčke za mini muffine ali kroglice.
Na koncu sem dodala sveže mleto burbonsko vanilijo.
Za dobro uro oz. manj se poljubčki strdijo v hladilniku.



Poljubčke sem kombinirala z obveznimi poletnimi dodatki! Sladoled in sveže sanje.
Seveda jih lahko ponudite tudi samostojno!
Da ne omenjam okusa poljubčkov! Riž + lešniki = bomba!!!! Noro dobro!!!!
Seveda si lahko sami naredite svojo kombinacijo, kreativnost nima meja.

Veliko sreče vsem sodelujočim in že vnaprej čestitke izžrebanim nagrajencem!
Prijetno sladkanje!







ENGLISH VERSION:

Our chocolate factory Gorenjka has a competition. I am sworn chocolate junkie and of course I will play. 
You can participate in two ways: 1. buy three Bali products and send the bill, or 2. Send summer photo with Bali chocolate. 
Everybody is sending pictures of themselves with chocolate in hands and it's not so interesting.
So from me, unfortunately, you will not get the bill, but you will get Bali rice-hazelnut kisses for summer days.



For the kisses I have chosen a combination of rice and of course, chocolate with hazelnut. You can choose any other flavor, but I am very big hazelnuts fan. 
Recently I received a statement that I am like squirrel from Ice Age that is jumping everywhere for its hazelnut ... :) 
I melted both chocolates, I put both hazelnut chocolates, rice only half ...

I put the mixture in the paper molds for mini muffins. 
Finally, I added Bourbon vanilla. 
For a good hour or less kisses will harden in the fridge.

I combinated kisses with  summer must haves! Ice cream and fresh fruits. 
Not to mention the taste of kisses! Rice +  hazelnuts = bomb !!!! Awesome !!!! 
Of course you can make your own combination, creativity has no limits.

Good luck to all participants and congratulations to the future winners! 

Enjoy!






Ni komentarjev:

Objavite komentar