sobota, 16. julij 2016

Domača borovničeva marmelada... / Homemade blueberry marmelade...

Evo pa sem naredila borovničevo marmelado! V bistvu ni bil ravno namen, da si jo bom zjutraj lepo na kruh namazala, ampak imam druge ideje s to marmelado.. :)
No vseeno bom opisala postopek...
Za marmelado nisem nekaj komplicirala, ampak sem preprosto naredila po receptu, ki je napisan na hrbtni strani želirnega sladkorja :) .

Domača borovničeva marmelada /
Homemade blueberry marmelade 

Potrebujemo:
  • 1 kg borovnic
  • 500 g želirnega sladkorja

Sestavine / Ingredients

Zmrznjene borovnice sem postavila na ogenj, da so se malo omehčale...

Frozen blueberries

 in dodala želirni sladkor.

 Add sugar

Kuhala sem na močnem ognju dokler ni zavrelo, zmanjšala plin, ter kuhala še kakšnih pet minut. Vmes mešamo.

Stir it on high heat

Še vročo marmelado sem vlila v vroče kozarce, kateri so bili v pečiči na 100°C, pokrovi so se "kuhali" v vroči vodi ...

Pour into a glass

ter jih postavila "na glavo" za pet minut.

Turn it for five minutes

Ovila sem jih v krpo in pustila, da se ohladijo.

Marmelada sploh ni preveč sladka in je čisto vsem všeč!
Sedaj pa novim receptom naproti :) ....




Tudi jagodna je odličnaaaa!!





ENGLISH VERSION:

You will need:


  • 1 kg blueberries
  • 500 g gelling sugar


Mix blueberries and sugar together.
Cook it on the high heat and stir it till it boils.
Put on low heat and cook it for five more minutes.
Put the marmelade in a glass jar and turn it for five minutes.
Wrap the towel around the glass and leave it to cool down.






Ni komentarjev:

Objavite komentar