četrtek, 7. julij 2016

Visoka greda za šparglje... / High raised garden bed for asparagus...

Končno sem zaključila z visoko gredo za šparglje!
Šparglje mi je prinesla Nada mislim, da približno mesec ali dva nazaj. Ker potrebujejo tri leta, da zrastejo, sem se odločila, da jih ne bom sadila na vrt in vse zakoličila, ker imam drugačne ideje za naš vrt v prihodnosti.
Delo se je še dodatno zavleklo samo zaradi tega, ker nisem imela vseh potrebnih plasti, ki jih potrebujemo za visoko gredo.

Vir: HealthAlwaysBlog

Doma sem še imela ostanke lesa od fotra, lesene palice za ogrodje pa sem dobila pri
Tini (hvala).


Sledilo je žaganje z motorno žago... 2x 150 cm in 2x 50 cm...


Naslednji na vrsti je bil vrtalni stroj in sestava grede.


Skopala sem okoli 10 cm zemlje in nanjo postavila gredo. Ja vem, sem opazila, da drugi delajo drugače :P ...


Prva plast je bila ovčja volna (hvala Borut)...

Sheep wool

Sledile so veje...

Branches

 Nato zemlja...

Soil

 Nato slama (hvala Irena)...

Straw

 Kompost iz kuhinjskih odpadkov, vmes je bilo malo listja, predvidevam, da to ni problem...

Compost from kitchen waste

 Sledi namočen karton...

Wet carton

 Hlevski gnoj (hvala Marjan)...

Stable manure

 Ponovno malo slame...

Straw again

 In na koncu ponovno zemlja...

Soil

 Sledilo je sajenje špargljev...

Skrajni čas...


Opazila sem, da vsi opisujejo koliko centimetrov so dali katere plasti. No, jaz sem jih dajala kar "tako od oka" ...
Če ima kdo kakšen nasvet se priporočam :D... Sedaj pa držim pesti, da bom imela čez tri leta svoje šparglje :) ...
Aja koliko me je stala celotna visoka greda....1,50€ (vijaki) in malo bencina, da sem z vseh strani pripeljala potrebne plasti...

Tako smo se pa pomladi 2017 lotili visokih gred... Izredno šokirana nad pridelki! Pognalo na vse konce in kraje!! Noro!! In pa seveda obvezno mreža proti toči :) :)

















Ni komentarjev:

Objavite komentar