petek, 9. januar 2015

First step is the hardest...a little bit about me

Tako...vpisala sem se...po dolgem in počasnem razmišljanju, bi ali ne bi in predvsem zaradi strahu pred nečim novim, pa čeprav imam rada nove stvari...V glavnem finally, I am here...
Bikci pač...počasi ampak sigurno...in verjetno preden bom to objavila, bo par ur okoli,
 ali mogoče dan..pri meni je vse mogoče.
Nekaj pa vem zagotovo...čez par let se bom temu smejala...

Who am I: avanturist, raziskovalec neznanih mest in kulture, raziskovalec prikrite resnice, ljubitelj črno-belih fotografij, ljubitelj fotografiranja, nasprotnik religije, bivši kadilec, antialkoholik, ljubitelj mode, ljubitelj do it yourself projektov, dekorater, humanitarec, samostojna, neodvisna, zvesta, zanesljiva, trmasta, svojeglava, sovražim plesati, sovražim brezpomenska besedila, ljubitelj vijolin, trompete in saksofona, hribolazec, savnar, ljubitelj živali...predvsem malih, debelih in  puhastih, cenim ljudi, ki skrbijo za dobrobit živali, cenim ljudi, ki so sposobni iz nič ustvariti nekaj, cenim ljudi z odprto glavo, cenim ljudi, ki mi povedo kakšen bedak sem in da se ne zavedam v kakšnem neizprosnem svetu živimo, večni nostalgik, nepoboljšljivi food junkie..kjer je hrana, tam sem jaz, predvsem če se začne na črko S...Sladiceee!!! Mmmmmmm...
Ljudje so največja življenjska šola...zato imam raje živali...

Hate me or love me, that's who I am!!
Welcome to my world!!






ENGLISH VERSION:

Who am I: adventurer, explorer of unknown places and cultures, a researcher of hidden truth, a lover of black-and-white photos, a lover of photography, an opponent of religion, a former smoker, antialcoholic, fashion lover, lover do it yourself projects, decorator, humanitarian, detached, independent, loyal, dependable, stubborn, headstrong, I hate to dance, I hate meaningless music texts, fan of violin, trompete and saxophone, mountaineer, sauna lover, animal lover ... especially small, thick and fluffy, I appreciate people who care about animal welfare, people who are able to create something out of nothing, people with an open mind, people who tell me what an idiot I am, and that I don't realize what a ruthless world we live in, eternal nostalgic, food junkie..where there is food, there I am, especially if it begins with the letter D ... Dessertsssss !!! Mmmmmmm ...
People are life's greatest school ... so I prefer animals ...


Hate me or love me, that's who I am!!
Welcome to my world!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar