ponedeljek, 12. januar 2015

Rokovnik.../ Dear dear diary...

Včerajšnji dan je bil kot nalašč za lenarjenje, kofetkanje in seveda ustvarjanje.
Ker zadnje čase ne vem kje se me drži glava, noro veliko informacij, idej, zamisli, vizij, planov, jaz pa brez rokovnika....brez lepega rokovnika. A ker vsi vemo, koliko stanejo lepi rokovniki, sem se odločila, da ga bom sama polepšala.
Sivi...sivi dolgočasni rokovnik, meni pa se že koleščki obračajo in že premišljujem kaj vse imam doma in v kakšno oblekico ga bom oblekla...



Oblekca za rokovnik v nastajanju:


Idealna ideja za darilo! Že vidim Moniko!! “A meni pa nikoli ne narediš nič takšnega j…..!” Hehe…drugo leto Monika…drugo leto…




ENGLISH VERSION:

The last few days were very stressful, so much information, so much ideas, visions, plans and I don't have diary...don't have beautiful diary. We all know how much beautiful diaries cost, so I decided that I am going to make my own beautiful diary.
Great idea for a gift!

Ni komentarjev:

Objavite komentar