četrtek, 10. september 2015

Čokoladno - kavna krema...

Že dobri dve leti kave sploh ne pijem več. Pač nisem tisti tip človeka, ki zjutraj ne more živeti brez kave, pila sem jo dobesedno samo zaradi druženja, saj sem bila sposobna kavo žulit tudi po par ur....Pač pri meni ni nekega efekta, zato sem jo tudi nehala piti..
Edino kar pa ressss obožujem so pa kavne sladice! Mmmmm temu se pa res ne odpovem, zato sem tudi pripravila to kavno kremo...


Potrebujemo:
  • 15 g mlete kave
  • 0,5 dl vode (za kuhanje kave)
  • 200 g jedilne čokolade
  • 125 g smetane
  • 3 jajca
  • pol lista želatine

Skuhamo 0,5 dl nesladkane kave in jo postavimo v hladilnik, da se ohladi. Ko se ohladi ločimo usedline.


 Čokolado nalomimo na manjše kose in jo raztopimo nad vodno paro.


 Smetano čvrsto stepemo in jo postavimo v hladilnik.


 Jajca ločimo in iz beljakov stepemo sneg.


 Rumenjake in sladkor penasto stepemo z mešalnikom.



 Želatino najprej omehčamo v vodi.


Ko se želatina omehča, jo dodamo hladni kavi in skupaj ponovno zavremo, da se želatina razpusti.


 Vročo kavo nato primešamo k jajčni kremi in zmešamo.


 Nato dodamo stopljeno čokolado in zmešamo.


 Za čokolado umešamo smetano.


 Čisto na koncu zelo počasi umešamo sneg.


 Kremo vlijemo v  kozarce.


Kremo za par ur postavimo na hladno. Napolnila sem 7 kozarcev, ki držijo približno 1,5 dl. Sami lahko izberete skledice, vinske kozarce, kavne šalice, kozarce za viski, kar pač imate doma oziroma viška.


Prijetno sladkanje!













Ni komentarjev:

Objavite komentar